Sayfalar

8 Haziran 2009 Pazartesi

Papara

Sonunda paparayı yedik. Neymiş, son zamanlarda blogu pek boşlamışım. E kardeşim yazacak bir aktivite yoksa hayatımda ne yapayım allah allah:PpP size de yaranılmıyor ki:P Sonra bu uyuz modda yazınca da "öyk, ne biçim yazmışsın hiç gülmedik" lafı yiyorum. bu halkı memnun etmek de ne zor kardeşim:PpP
Bi düşünelim neler yapmışım son 3-5 gündür. Perşembe akşamı bizim lise tayfası buluştu Sofyalı'da. Orayı da çok beğendim. Ama dediğim gibi uyuz modunda olduğumdan ve bizi masanın köşesine ittiklerinden 3-4 kişi kendi kendimize sohbet ettik ve ben tarihte ilk kez bir mekandan erken ayrıldım!!!!
Cuma günü uyuz modum devam ediyordu, akşam dans dersini ektim. Hatta cts akşamına kadar herşeyi ekip TV'de ne kadar NCIS ve türevleri varsa izledim. Yakında criminal investigator olursam şaşırmayalım.
Cts akşam uyuz modumda koltukta ordan oraya devrilirken Aylin arayıp kanıma girdi. Ancak giden grubu tanımadığım gibi dış kapının mandalının patates baskısı formatında olduğum bir durumdu. Yine de TV'ye bakmaktan şaşılaşan gözlerime iyi geleceğini düşünerek köklerimi koltuktan ayırıp kendimi hazırlanmaya verdim.
Akşamki hedef Anjelique idi. 2 kişilik rezervasyona 5 kişi gidince bizi oturtmaları biraz uzun sürdü. Ortam güzel ve trendy olmakla birlikte bence gereksiz pahalıydı. Üstelik saat 12 olunca "club" moduna döndükleri için bizi sepetlediler. Biz de kahve içmeye yandaki House Cafe'ye kaydık. Bir yandan kahvemizi içerken bir yandan da yan gözke anjelique'e birilerini taşıyan yatları dikizledik... Millette para mok hocam ona karar verdim. Mekanın önü vızır vızırdı resmen...
Pinek modum pazar günü de devam etti. kalan diğer bilimum csi dizisini de seyrettikten sonra 5 gibi kendi kendime isyan edip soluğu caddede aldım. 9'a kadar bilimum kafeyi ziyaret edip eve döndüm...
Uyuzum uyuzsun uyuz...

3 yorum:

mert dedi ki...

kısaca mahalle baskısı:))
yapana değil yaptırana bak demişler

Selena dedi ki...

yaranamıyoz dedik işte:)))
sizde de biraz hareket görsek... öyle yazıp silerek olmuyo yani!!!

mert dedi ki...

esin gelmesini bekliyorum:) bende değil hata gelmeyen esin perisinde