Sayfalar

17 Haziran 2009 Çarşamba

YAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Ya ben salağım ya da hem FB hem Biletix çok adi! Ben salak olmadığıma göre kesinlikle ikincisi... Akşamki maç biletleri satışa çıktığında biletixde saha içinde ayırım yoktu. Tribünlerde ise sadece FB tarafının bileti satılıyordu. Ben de FB olmaktansa saha içinde karışık seyrederiz modunda aldım biletleri. Bugün bilete bir baktım üzerinde FB tarafı yazıyor. Internete girdim, adi adamlar Efes biletlerini sonradan koymuşlar, fiyatını 110 TL yapmışlar ve biletixden değil gişelerden satış vermişler. Yani Efes taraftarı gelmesin diye ellerinden geleni yapmış çirkefler! Saha içini de sadece FB yapmışlar... Al sana Fenerden nefret etmek için bir sebep daha... Şeytan diyor futbolda da tutma şu salak takımı!
Bir heves yanımda getirdiğim efes şapkası ve bayrak korkarım çantada kalacak, ben kös kös izliycem maçı:( Hayır öyle salak bir taraftarı var ki, tezahurat yapsam başıma kesin bişey gelir. Halbuki önceki maçta efeslilerin arasında bilimum fenerli vardı, kimseye de bişey olmadı, gayet medeni izlediler maçı!!!

0 yorum: