Sayfalar

4 Haziran 2009 Perşembe

"Duş"ta yürümek...

gibi bişey yaptım ben bugün. Sabah uyanmakta zorlandım. Aslında uyandım da yataktan çıkmakta zorlandım. E öyle olunca da yürüyüşe çıktığımda saat 7:45 olmuştu. Bir saat içinde dönme programı yapıp başladım yürümeye. Bu arada hava hafif kapalı. Neyse saati de izleyerek tam 8:17 de dönüşe geçtim ve olan ondan sonra oldu. Benim dönüş rotasına dönmemle yere su damlaları düşmeye başlaması bir oldu. Önce hafif ve ince olan yağmur 1-2 dakika içinde hızlanıp irileşmeye sonra da bardaktan boşalmaya başladı. Birkaç dakika sonunda ben dahil parkurda yakalanan herkes sırılsıklam olmuştu. Yüzümden akan sular silmeye yetişme çabasına bir yerden sonra son verdim. Hani sileceklerim olsa son hız çalışırdı, o derece yani. 10 dakika falan sonra yağmur durdu ama beni en az 15 dakikalık daha yolum kalmıştı. Eve vardığımda duş altında kıyafetlerle birkaç dakka beklesem de aynı olurdu diyeceğim bir kıvama gelmiştim.
Ama çok keyifliydi ne yalan söyliyim. Bir yanda deniz, bir yanda yağmur, yeşillik... Öyle mutlu ıslandım ki...

0 yorum: