Sayfalar

28 Ocak 2013 Pazartesi

huzur istiyorum...

Babamın evini yılbaşında gerizekalının tekine kiraladım. 15 gündür de kendisi ile didişiyorum. kombi bozulmuş, yaptıralım dedim. hayır ben çıkıyorum dedi. ben de iyi ama daha yeni girdiniz, beni zor durumda bırakıyorsunuz, 1 yıllık sözleşmemiz var dedim. sonra kıyamet koptu zaten. annesi soğuktan hasta olmuş, beni ihmal ve ayıplı mal vermekten dava edicekmiş vs şeklinde milyon tane tehdit savurmaya başladı. en son evi boşaltmış. depozitomu geri ödeyin diyor. ben de evi kuzenime teslim edin ödiyim diyorum. o da ısrarla evi teslim etmiyor. anahtarı site görevlisinden alacakmışım. ben de evi görmeden iade etmem depozitonuzu diyorum. inada mı bindirdi nedir, bilimum tehdit dolu mesajlar atıp duruyor. ben de avukata başvurdum. bakalım ne olacak sonumuz:)
salak adam kabul etse mustafa abi ile buluşmayı ve evi teslim etse sorun kalmayacak...
haha bir de demiş ki içeride değerli eşyası varmış, eğer ben yasal yollar dışında eve girersem haneye tecavüz ve hırsızlık davası açacakmış. töbe yarabbim yaa..
gerçi iyi oldu, açsın davasını görsün gününü, ben de ondan alacağım parayla eve manto yaptırayım:D
ama işte insanın huzurunu kaçırıyor şapşal.

0 yorum: