Sayfalar

23 Ocak 2013 Çarşamba

ordan burdan

hmm canım yazmak istedi ama yazacak spesifik bir şey yok aklımda. dolayısıyla gelişine zırvalayabilirim şu anda.
mesela an itibariyle ofisdeyim. ancak yemeği fazla kaçırdığımdan mütevellit mide fesadı geçirmekteyim. o da zaten her zaman olan uykumun daha fazla bastırmasına sebep oluyor ve bir yandan ben ekrana bakarken ekranın da bana boş boş bakmasıyla sonuçlanıyor. hazımsal aktiviteler için mideme hücum eden kan miktarı gözlerimi açık tutmak için gerekeni karşılamama engel oluyor. ama tüm bu yokluk benim böyle öznesi anyada tümleci konyada cümleler yazmama engel olamıyor. diğer bir deyişle çenemi hiçbir yokluk bastıramaz:)))
....
dün gece 4,5 saatlik fringe maratonu yaptım kendime. 6 bölüm izledim üst üste. normalde dizi bitti hatta bu hafta finali yayınlandı ama ben daha 3. bölümde kalmış olduğumdan sonuna yetişemedim. milletten sonunu duymadan izlemek için de böyle bir girişimde bulundum. yalnız nasıl bir dizidir bu ya, heyecan harbi dorukta... henna da ölmiyeydi iyiydi.. bu arada joshua abimi severdim zaten ama son bölümlerde süperdi. hele observer aletini kafasına takınca ki duygusuz bakışlar... şimdi akşam eve gidiim de kalan 4 bölümü de izliyim modundayım:)
...
bir de bana bir sihirli değnek değse de şu uyuz modumdan kurtarsa beni. yeminle eve giriyorum, koltuğa tünüyorum ve zıbarana kadar oradan kalkmıyorum. bir de tıkınma moduna geçtim gene, verdiğim bütün kilolar aynen ve hatta fazlasıyla geri geldi. aldığım etek daha giyinmeden daralmış çok bozuldum:(

0 yorum: