Sayfalar

27 Temmuz 2007 Cuma

Her seferinde başlık atmak zorunda mıyım?

Ne yorucu bişey bu her seferinde başlık bulmaya çalışmak. Başlık yok işte kardeşim, geyik olsun diye yazıcam bu sefer de:)

3 gündür sıcaklar yüzünden nevrim dönmüş durumda. Ev deseniz ufak bir sauna modulü. Akşam yanlışlıkla bir tarafınız diğerine değerse aradan su sızıyor. Dün gece 12 gibi yatma girişiminde bulunduğumda "tüh keşke babama gitseydim" dedim ama saat geç olmuştu çok üşendim. Sıcak da insanı daha bir üşengeç yapıyor netekim. Neyse hazır Voldemort da yokken belki haftasonu gider serin serin uyurum evde:))))

Gece sıcaktan uyuyamayınca sabah da uyanamıyorsun haliyle. Bugün 8.51 idi yataktan fırladım. Sonra maymun gibi işe gel... işte de üşendim bugün, makyaj neyin yapmadım. Zaten suratımı görseniz, gözlerimin altı şişmiş yumruk kadar. Sanki gece ağladım da yattım:P

uykuuuu biraz uykuuuuuuuuuu

0 yorum: