Sayfalar

20 Temmuz 2007 Cuma

Tatilin En'leri

Tatil 3 hafta olunca tatile damgasini vuran olaylar da az olmuyor hani. Bunlari kisaca ozetleyecek olursak:
En komik olay: benim kendimi yataktan atmam. Soyle ki, Ege ve Murat'in SF'e gelislerinin 2. gununde daha dogrusu gecesinde hernedense ben uykuya dalarken ruyamda garip bazi seyler gorup (muhtemelen yilan felandi) birden refleksle kendimi yataktan attim. Gerci ben ruyamda kendimi sadece kenara attim ama gercekte resmen yataktan atmisim. Simay ve Murat'in tepemde "iyi misin? n'oldu?" sozleri ile yari uyur yani uyanik sekilde kendime gelip tekrar yataga gectim. Ama sonraki 10 gun boyunca bu olaya gulduk:)))

En hit sarkisi: Pump it! Malum SF - CDM - Vegas - CDM - SF az mesafe degil. Arada gittiklerimiz de sayilirsa rahat 2000 mil yol yapmisizdir. Bu da yolda bol bol muzik dinleme firsati verdi bizi ve en cok sevip gaza geldigimiz de Black Eyed Peas'den "pump it" oldu. Uzun yolda cok iyi gidiyor, tavsiye ederim:)

En cok duyulan cumle: "Mom/dad/aunt, can you do?" Malum Ege 9 yasinda. Son saplantimiz basketbol. Geldiginin ertesi gunu kendine ufak bir basket topu alindi ve elinden dusmedi. Okulda ogrendigi 3-5 kelime ingilizcesi ile basket askini birlestirince yapmaya calistigi figurleri (top cevirme, bacak arasindan gecirme vs) biz dahil onune gelen herkese gosterip "can you do?" demesi sayesinde gunde en az 30 kere dinledigimiz bir cumle oldu. Can you do?

0 yorum: