Sayfalar

20 Temmuz 2007 Cuma

Universal Studios

Vegas gezisinden dondukten sonraki gun hedef son turistik aktivite olan Universal Studios idi. Cuma gunu cok da erken olamayan bir zamanda evden cikip ancak oglen ulastik. Ben orada hep cok eglenmisimdir. Bu kez de oyle oldu. Jurassic Park, Waterworld vs derken gene aksamin nasil oldugunu anlayamadik.

Yalniz Universal'da adamlar uyanmis. Eskiden 10 dolar verip tum gun istedigin kadar sey icebiliyorsun diye bir olay vardi. Millette gruptan sadece bir kisiye aldirip gun boyu belese serinliyordu. Adamlar simdi uyanmis. O bardaklari yine 10 dolara aliyorsun ama bu kez refill icin 1 dolar odemen gerekiyor. Bu da tuketimi az da olsa sinirliyor.

Zaman darligi ve hatali programlamadan oturu studio tour alamadik. Ben daha once gormustum ama bizimkiler goremedi diye cok uzuldum.

Bir de ben salak astimatim ve muhtemelen gozumdeki bozukluklardan oturu 3 boyutlu gosterilerden bisey anlamadigimi farkettim. Herkes cok eglenirken ben ancak bazi yerlerde 3. boyutu algilayabildim:( Yalniz Ege Terminator'de cok komikti. Cocukcagiz aliskin degil tabi, habire oturdugu yerde irkilip sicradi garibim.

Ha bir de guya Disney'de yaptigimiz saskinligi burda yapmadik ve islanicaz diye Jurassic Park'a erken bindik. Hakkaten hemen de kuruduk. Yalniz Nickoledeon mudur her ne karin agrisi ise Ege ona ancak 6 gibi girdi. Ege sudan cikmis baliga dondukten sonra Simay 10 sn egeyi goremedigi icin aramaya gitti ve aynen balik gibi dondu. Cocugun teki Simayi hedef almis, islanmadik yeri kalmayana kadar ates etmis:D Kizcagiz kuruyana kadar bayagi aci cekti:)

0 yorum: