Sayfalar

24 Temmuz 2007 Salı

Mobil uzman

Dun tatilden dondum ve tam gaz ise basladim. Sagolsun bizimkiler benim yoklugumda 1-2 anlasmayi imzalayivermisler. Oh oh isin zor kismi bitti derken aksam itibariyle birimimi degistirdiler. Gn md yrd aksam bir toplanti icin yanina cagirdiginda "sen hele kal 2 dakika" dedi, allah bunun altindan ne cikacak oldum ben de. Meger bizim Avrupa Yatirim Bankasi bana hafif gelirmis, benim gibi canavar elemana da kolay is vermek yazik olurmus:) Ahanda dedim belali isler (enerji felan) patlayacak simdi. Ben korku dolu gozlerle bakarken seni PF-I dairesine kaydiralim dedi. "Ooo tamam canim" dedim ben de, "zevkle giderim, ben de diger sube diyeceksiniz diye korktumdu:)". Onu da dusunmusler aslinda ama burasi daha vahim durumdaymis.

Yeni isim yine proje finansmani olacak. Ancak bu sefer AYB'den alinan kredilerle degil belediye ve savunma kredileri ile ilgilenicem. Yani bu sefer krediyi alanlar belli, veren yelpazesi genis. (n x n) olayi. Digeri (n x 1) idi. Aslinda hem alan hem veren acisindan portfoy daha renkli. Isler de daha yogun dediler. Olsun ben zevkle yaparim:) Hatta bugun bayagi yogun bir gundu, nasil gectigini bile anlamadim. Cok da keyifli idi. Cok anlarmisim gibi yazi felan duzelttim hahaha...

Yalniz kendimi mobil uzman gibi hissediyorum. Yakinda bir ilke imza atip rekor kiricam herhalde. "Bu hafta bana nerede ihtiyaciniz var acaba? Kac gun burada kalacagim?":))))

Offf bi de gecen hafta ayagimi burkmustum ya bugun davul gibi oldu. Kesin doku zedeledim ben yine. Sanirim yarin bir doktora gitmem farz oldu... amaaann:(

0 yorum: