Sayfalar

2 Temmuz 2007 Pazartesi

Neşeli diyardan neşeli haberler:)

Hello my dears:)

Bugün gayet neşeliyim. Yok yani neşeliyim yoksa tercihlerim değişmiş diil:) Gerçi sabah kalktığımızda en az Simay kadar mutsuz ve gergindim ancak aksam saat 6 sularında gidip beğendiğimiz evden sonra neşem bir yerine geldi ki sormayın. Saat 6'dan beri neredeyse şakıyorum. Şöyle ki;

Bugun sabahki kabus arayışlarımızdan sonra sabah ve öğleden sonra 2 ayrı studio gezdik ve ikisinden de neredeyse nefret ettik. Birincisi kuş kadar yere ve neredeyse hiç olmayan eşyaya 1200 $ isterken ikincisi nispeten daha geniş bir alan ama gene hic yok kadar eşyaya 1800 istedi. Moraller sıfır olmuş şekilde eve dönüp araştırmamıza devam ettik. Derken places4students denen sayfada 1-2 tane daha önce görmediğimiz ve okula çok yakın yer bulduk ama kimseye ulaşamadık. Bilimum adrese not bıraktıktan sonra evde oturarak günün geçmeyeceğine karar verip dışarı çıkmıştık ki Nelda denen teyzem aradı. Okula yakın bir yerde evinin giriş katını kiralıyormuş. Saat 6-6:30 arasında bulusma kararı alıp yola koyulduk. Kadını daha gördüğüm anda evi tutmaya karar vermiştim. Bana ne oluyorsa. Netekim evi de gördükten sonra Simay'a söz hakkı tanımadan atladım olaya:) Ev bugüne kadar gördüklerimizden daha temiz ve genişti. Üstelik okula da yakın. Ayrı bir girişi felan var. Tek odalı ev gibi bişey. Resmen Simay'a söz hakkı tanımadan ok dedim ve 1 saat içinde evi tutmuştuk. Simay'la şakıyarak eve döndük. Ev dediğim Grant'in evi. Akşam kutlaması şampanya ve şarapla yapıldı. Netekim şu anda bir nebze çakırkeyifim:)

Bu akşamdan itibaren SF ve CA'nın tadına varabilirim. Yaşasın tatil ve alışveriş:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

yahu baskalarinin isine bi karismasana sen yahu... sen kendi isine bak asil, sen neler yapiyorsun, yani biz turkiye'deki arkadaslarina neler alacagina karar verdin mi bakiiim???
yoksa gelme!!!

Selena dedi ki...

Ben gelmiim o zaman:PpP
ee siz ne istediğinize karar verdiniz mi de allah allaaaah!!!:)