Sayfalar

4 Aralık 2008 Perşembe

Coştum iyice!!!

Bu istanbul bana çok yaramadı sanırım. Kendimi güvende hissetmek için dur durak tanımadan bişeyler yapmaya başladım. Aslında son derece güzel bişey ama maliyeti yüksek. Evi korumak için alarm taktırmıştım. Sigortalar cabası:) Şimdi de yer yön bulmak adına kendime navigasyon cihazı aldım. hem de hiç yapmayacağım bişeyi yaparak online olarak hepsiburada dan aldım. Ben ki bişeyi elime alıp incelemeden almayı sevmem, gözümü kapadım ve hakkında hiçbişey bilmediğim bir aleti online satın aldım. Ama hakkında okuduğum yorumlar iyiydi:)
İnşallah pişman olmam ve inşallah kaybolmam:)))
amaaaaan sefam olsun:)

4 yorum:

mert dedi ki...

kelebeklerin kendi yön duygusu yok muydu. şu yaşımdayım navigasyon kullanan kelebek görmedim:))

Selena dedi ki...

baska diyarlarin kelebegiysen mecburen:)

mert dedi ki...

navigasyon cihazı takan ilk kelebek olaak litaretüre geciceksin

Anonymous dedi ki...

yavvvvv biz seni oraya biraz fazla kazan da para biriktir diye gönderdikti. yok navigasyon yok alarm. Valla Ankara'da daha ucuza yaşıyordun.

neyse aman alınmış ........:):):)

SUP