Sayfalar

23 Aralık 2008 Salı

Değerini bilememişim

Bidenem biricik dostum selim'ciğim askere gitmeden bile trilyon yıl önce bana "portecho" diye bir grup var, kesin seversin demiş, sonra da askere gitmeden az önce albümünü vermişti. Salak ben bir türlü dinlememiştim. Geçen ankara'da yolda giderken radyoda bir şarkı duydum. Aman ne güzelmiş derken grupla ropörtaja geçtiler. kim? portecho! yuh selen dedim. yani çocuk sana rahat 1.5 sene önce bahsetmiş, sitesine koymuş, senin şu yaptığına bak!!!
Selim'cim bi daha seni dinlemeyen n'olsun!
gel artık çok özledim!

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

yahu resmen peşinden koşturdun beni dinle dinle dinle diye, ama cıstak radyocusuyuz ya ciddiye alınmadık tabi!!!
ders olsun bu sana...
ayrıca an itibariyle tam birbuçuk ay sonra oradayım:)

(bir de zipunt diye bir grup var ama dinlemezsin sen şimdi....:) hehe...)

Selena dedi ki...

zipunt ne yaaa!!! yani taa ordan hala bunları takip ediyorsun ya, helal sana!
zipunt! portecho'dan dilim yandi, bulup dinlemem lazım simdi:)

Selena dedi ki...

buldum ve dinliyorum işte. sanırım benim için biraz fazla elektronik kaçıyor ama gene de fena değil. şimdi de istanbul calling deniycem.
bu arada oguz cosmuş yaaa, ben bu kadar olduğunu bilmiyordum. helal olsun valla:)
portecho'nun ocakta yeni albümü çıkacakmış. Gel de beraber konserlerine gidelim:) olur herhal diil mi? sen benden daha iyi bilirsin:P

mert dedi ki...

iyi misin? bu gece umarım yalnız degilsindir???