Sayfalar

21 Aralık 2008 Pazar

Heyecan


Nihayet beklenen haber geldi. Konserin bilet satışları bu hafta yapılacakmış. Geçen sefer hasta yatağımda yatarken Özge'nin hatırlatmasıyla en önden yer kapmayı başarmıştım. Bakalım bu kez aynı şans ve marifeti gösterebilecek miyim:)
Hahahhaa şu hale bak yaaa! yaş kemale ereli asır oldu ama ben hala çocuk gibi heyecanlanıyorum:)))) Boşuna dememişler akıl yaşta değil baştadır diye.

Bu arada aslında şu anda ders çalışıyor olmam lazım ama hak getire! her fırsatta ya telefondayım ya da bilgisayar başında. Akşam da acaba sinemaya mı gitsem diyorum. Herkes Issız Adam filmini pek bir methetti...

20 yorum:

mert dedi ki...

in your room u da söylerler mi acaba

Selena dedi ki...

playlist belli degil sanırım... aaah ne çalarlarsa çalsınlar kabulümdür:)

mert dedi ki...

:) fanatik. bende mustafa sandal konserlerinde böle oluyorum deeermişim

Selena dedi ki...

demeee demeee!!! sen zaten mimlisin dinlediklerin konusunda. neydi geçen o diline takılan abuk şey!

mert dedi ki...

hahahaha gelecegim diye gittin gelmedin ya bende bittim ocagıma incir diktin gelmezsen geeeeeeeeeeelme gelmezseeeeeeeeeeen gelmeeeeeeeee. kafa güzelken süper gdiyor. şaka bir yana ben orhan gencebay severim mesela. kroyum napalım. sabahtan beri beyaz coraplarımı bulamadım mesela. moralim bozuk

Selena dedi ki...

orhan babayı kim sevmez:P
benim favorim de bu aralar bas gaza. İsmail YK:))))

mert dedi ki...

sorma her yerde calıyor

mert dedi ki...

dur durrrrrrrrr bakayım gecen caddede arabanın iinde hoş bir kız sonuna kadar bas gazayı acmıştı sen miydin yoksaaaaaaaaaaa

Selena dedi ki...

allahım yakalandım!!!!! :)))))

mert dedi ki...

baaaaaaaaaak sennnnnnnnnnnnn demek etrafa gülücükler sacarak araba kullanıyorsunnnnn

Selena dedi ki...

baaaaaaak sennnnnnnn! demek etrafa gülücük saçarak araba kullanan hoş kızları kesinlikle gözden kaçırmıyorsuuuunnnnn

mert dedi ki...

öhm ne de olsa ilgi cekici oluyorlar.

mert dedi ki...

hem sen gülücük sacınca yok bişi, biz bakınca bak bak sen:) hem sevap kızım o kadar günaha sevapta lazım. iyiki gelmişin memleketimize yazıkmış sana ankarada. tüh sup duymasın yine celal yapar

Selena dedi ki...

ben olmadan bu kadar iltifat bir de gerçekten beni görsen ne olacaktı acep:PpP :)))

mert dedi ki...

resimlerin var ya

Selena dedi ki...

hahahaha hakkaten! duyup duyacağın budur diyosun o zaman:)))
heheh belki düblör kullandım?:)))

mert dedi ki...

yok artık neden kullanasın

Selena dedi ki...

memlekette psikopat mı yok:P

Anonymous dedi ki...

Bu neaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? bu neee? geçmiş postların altına yazıp benden kurtulmak ha...

SUP

Selena dedi ki...

estagfru SUP'cum, senden kaçan mı var? hertür muhabbet ortada... ama sen de uyanık olcan, eski yeni demiycen:)))