Sayfalar

20 Ağustos 2009 Perşembe

Bir parça daha koparken

Buruğum bugün. Bir parçam daha kopup gidiyor uzaklara... Ne zaman hayıflansam, ilk sen gittin diyorlar, sen bıraktın bizi. Ama ben o kadar uzağa gitmedim ki... bir telefon, 3-5 saat yol mesafesindeydim. Şimdi geceler gündüz, mesafeler katedilmez oldu gene.
Buruğum bugün, hayatımda değerli ne varsa birer birer kuş olup uçuyorlar...
Bundan kaçtım işte diyorum kendime, bundan korkup uzaklaştım, uzaklaşamamışım. Sadece kendimi kandırmışım...
Güle güle git SUP'um... git, katıl hasretliklerin arasına. Dönmene 2 yıl kala:)))

5 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

mutlu gitsin, gittiği gibi gelsin, geldiğinde seni yine böyle dostlarını çok sever bulsun...

ama mümkünse elalemin son yemeklerini yeme huyunu düzeltsin!
evet:)

Selena dedi ki...

:)))) korkma orda porsiyonlar büyük:DDD gidip biz onunkinden yiyelim:)

papilo dedi ki...

Bu ayrilik degil be Selenim, bak ne kaldi doncem ben mesela 8 aya kadar...
Asil biz donunce ne oalcka, senin yoklugun kotu koyacak, cok kotu...
Agla agla icin acilir...

Anonymous dedi ki...

böhüüüüüüüüüüüüüüüü

bunu yeni gördüm ben... böhüüüüüüüüü

ağlattın ulan

SUP

Selena dedi ki...

ağlama len, ağla diye mi yazdık...

ya da ağla, ben de ağladım zaten:(