Sayfalar

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sessizlik...

Mmm.. gene aynı kısır döngüye girmişim sanırım. Rölanti modu... No ups and no downs... özel bişey yok ya da şu aralar tekdüzelikteki küçük nüansları görme yetimi kaybettim. Birgün geri gelir... ama o zamana kadar sanırım zorlamayacağım...
Bu arada bu akşam şöyle bir yürüyüşe çıktım. Hava daha serin olsa çok keyifli olabilirdi ama sıcak heryerde sıcak...
Çarşamba gecesi ankara yolcusuyum. Bilgecan evleniyor. Heyecan dorukta olmakla birlikte bu kez buruk gidiyorum Ankaraya... Görmek istediklerimin çoğu şehir dışında...

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

zaten biz de gelmedik istanbul'a, hem zaten ankara'ya geldiğinde biz de yokuz, ayrıca cumartesi o kadar muhabbet etmedik, falan filan hatta "felan" di mi!!!

Anonymous dedi ki...

beni gör :) :) gel lütfen artık :)

SUP

Selena dedi ki...

senin için geliyom şeker zaten:))) balayını birlikte kutlarız artık. ha tolga ha ben:PpP

Selena dedi ki...

selimim catalkarakayam:) ne çarpıtıyon yazdıklarımı... kaldım başına zaten hahaha...