Sayfalar

2 Kasım 2009 Pazartesi

Horatio Caine

Malum son zamanlarda bilimum polisiye diziye sarmis durumdayim. Ucuk kaciklar ama pek eglenceliler. Aslinda favorim NCIS ama CSI olunca da nazlanmiyorum. Yalniz bugun seyrederken Horatio amcama koptum resmen. Amcamda hep bir trip, bir yan bakis, boyle bekleyip vurucu bir cumle soyleme modlari... en cok da bir noktada dikilip bekleyip gunes gozluklerini takinca kopuyorum. Ne triptir ne adamdir anlamis degilim. Karizma diyicem ama o da degil... komik bisey...

Benim favorim NCIS ve Mark Harmon amcam. olgun ve yakisikli.. karizma odur:)

3 yorum:

papilo dedi ki...

Biz de Flashforward'a sardirdik, JJ Abrams dokturuyor yine, tavsiye olunur seker, burada 6. bolum yayinlandi gecen hafta, 7 sene surecek...

Bilge dedi ki...

Selenam benim gibi yap. Bak losta başladık biz son sezona üç beş gün kala. Sen de altıncı sezonunda başla flash forwarda rahat et.

Selena dedi ki...

6. bölüm demiş gülüm sezon diil. ben de lostun 5. sezonunu izlemedim daha. bi izlesem diyorum. malum bitecek inşallah bu sezon:P