Sayfalar

7 Mart 2011 Pazartesi

Cekirge ziplayamadi

Bugun banskodaki 2. gün. Dün bir hoca ile anlasmistim, sabah 7 de hortlayip 9 itibariyle pistte hazir ve nazir durumdaydim. Hoca once bi kay bakalim durumuna dedi. 2 dakika bile surmedi 'eveet, anlasildi, biraz isimiz var' diyerek girdi olaya. 2 saat boyunca birlikte kaydik. Superdi, dun korka korka ve yamuk yumuk indigim yerlerden oyle guzel kaydim ki. Bu arada hava bayagi sogumus, dunku karlar donmus, uzerine yeni kar yagiyor. Ben zevkten dort kose moddayim. Neyse 11 gibi hocayi bir arkadasa devredip kendi kendime kaymaya basladim. Hava bi soguk anlatamam, hani tek acik nokta burnum, o da donup dusme tehlikesi altinda. Dedim ki ben asagilarda kayicam, netekim 1 tur daha oyle takildim. Sonra digerleri ile bulustuk. Hadi en tepeye dediler, dedim ben orda kayamam. 10 dan kolay dediler. 10 benim kaydigim pist. Iyi dedik ciktik yukari. En tepeye vardik ki pek ic acici degil. Taze kar yagmis, heryer bolkar. Bir yandan da kar yagiyor, net görünmüyor. Yavaş yavas inmeye calisiyoruz ama kara batmamak imkansiz. Derken ben bir düşüş düştüm, dizim döndü ve taak diye bir ses duydum. Bağırmaya basladim. Kirilmadi ama muhtemelen bagi kopardim. Neyse kalkmama yardim ettiler, baktim basiyorum. Kayabilecek misin dediler, denerim dedim ama sonra yemedi. Eceyi arayip kurtarma istedim. Kurtarma gelene kadar 10 dakika falan bekledim sanirim. Bekleme aninda dizim degildi bana aci cektiren, resmen donma tehlikesi altinda hissettim kendimi. Ben orda buz kesmisken nihayet bir abi geldi, dizimi sarmaya basladi. Allahim donuyorum, sarmayin indirin beni. Yok once mutlaka sabitleyecekler. Dedim ya kirik yok, hayir prosedur vs. Neyse ben orda tir tir titrerken sabitlediler dizi, sonra beni bir kizaga yatirdilar, her yanimdan baglayip sabitlediler. Kaya kaya indirdiler. Orasi ilk istasyon. Orda kizaktan kaldirip telesiyeje bindim. Telesiyejle bir sonraki istasyona. Hava hala buz, hala donuyorum. 2. istasyonda bu sefer kizakli bir gorevli teslim aldi beni. Ordan 3. istasyona yani gondola. Gondolla asagiya indikten sonra da tekerlekli sandalye ile revire. Simdi revirde bekleme modundayim. Bakalim dize ne olmus:)
Evet kirik yok, sis var, kayak tatilim sona erdi. Adam 2 hafta kayma dedi. Gerci sadece rontgen cektiler. Yirtik mirtik varsa da anlasilmiyor. Ama her halukarda bitti kayak:(((
Ulan sansima...
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok Gecmis Olsun Selen Kalfa!
Uzaklardan Bir Kil

Selim Karakaya dedi ki...

Geçmiş olsun! İyi kaymaya başlayınca hırsına kurban gittin di mi di mi??:)

Bezen Hindistan dedi ki...

cok gecmis olsun selenim, ucuz atlatmisin neyse ki.