Sayfalar

20 Mart 2011 Pazar

işe 1 gece kala...

2 haftadır kendi çapımda direndim ama son 2 günde uyku düzenimi alt üst etmeyi başardım. 2 gecedir bölük pörçük uykulara abuk subuk kabuslar eklendi. uyuyor muyum acı mı çekiyorum belli değil.
malum bu son haftasonu. pazartesi işbaşı yapmaca. biraz daha gerilirsem bom diye patlayacağım. dün gidip saçımı başımı derleyip topladım. beyazlarımdan artık elimi öpmeye başlayacaktı. kaşlar deseniz hipnoz gücümü artırmıştı. ellerimse beyazlarıma uyum sağlar formasyona girmişti. neyse işte onları hallettim, sonra pts ne giyeceğim paniği ile topallaya topallaya kabe #2 ye gittim. mağazada çok şey olunca doğru düzgün hiçbir şey alamadan çıktım.
bugünse gidip arabamı aldım. korka korka bindim arabaya. gazda sorun yok ama umarım aniden fren yapmam gerekmez. yavaş yavaş gidicez artık.
sabah 7 dedin mi çıkmam lazımmış yoksa trafik kötü oluyormuş!!!! 7 yaaa, şaka gibi. neyse yarın ilk maceramız... korkuyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

You are not alone Selen Kalfa!
Uzaklardan Bir Kil