Sayfalar

31 Mart 2011 Perşembe

hı? ne?

yeni bir yaşam formatına bürünmüş durumdayım. bir nevi bitkisel hayat da denebilir kendisine. tek yaptığım işe gidip eve gelmek. dedim ya, hayat kalitem feci düştü. sabahları sürünerek kalk, 7:15 olmadan evden çıkmak lazım. 5 dakika fazla uyumak yolu en az 15 dakika uzatıyor. 1 saatten fazla yol git... hadi sabah bir nebze de akşamları o yol bir uzuyor ki... eve gel saat 8 olmuş olsun. lan kaç gündür evde içecek su yok. dün nihayet migros sanal marketten sipariş verdim de evesu,  meyve vs girdi. tırnaklarım 10 gündür oje görmedi be. TV den uzaklaştım, internetten uzaklaştım.
iş yerinde yahoo, gmail ve FB kapalı. ben de kendimi kayıp hissediyorum. iletişim 0. allahtan BB var da, ordan mail ve FB takip ediyorum ama o da bilgisayar gibi efektif olmuyor.
eve pestil formatında geldikten sonra yemek ye ve yat. öyle hemen yatmak da cazip gelmiyor. bir şekilde saat 12 oluyor, haydaa gene sabaha uykunu alamadan kalk vs...
yani şu anda biraz salaklamış moddayım. kendime gelip yeni düzenimi oturtmam biraz zamanımı alacak sanırım. bir de bu eziyete katlanamam uzun süre. tez elden taşınıcam gibime geliyor:)

0 yorum: