Sayfalar

21 Mart 2011 Pazartesi

İlk günün ardından...

Şimdiiii, sabah bir soluk ilk tanışma faslını yazdım. IK faslından sonra kendi katıma çıkardılar beni. Önce birlikte çalışacağım kızlardan biriyle sonra diğeriyle tanıştım. ilk izlenim çok şeker kızlar. zamanla detayları da görücez artık.
genel izlenimlere gelince: populasyon genç, bayan ağırlıklı. ortam samimi ve rahat. iş yoğun diyorlar, zamanla görücez.
binanın altında starbucks var, çok zararlı:PpP öğlen yemeğe indik, yemekhanede resmen ağlamak istedim. gayet sevimli bir ortam. yemekten sonra kahve içelim dedik. dinlenme alanı gibi biryer var, orada playstation, langırt, wii, tavla, TV vs allah ne verdiyse koymuşlar. bir grup playstationda maç yaparken diğerleri langırt oynuyor vs.
herşeyden öte kalabalık mutlu etti beni. uzun zamandan sonra böyle bir salak oldum. ne çok insan, sürekli bir hareket vs.
şimdi onca insanın adını anımsamam lazım. meee

0 yorum: