Sayfalar

28 Mart 2011 Pazartesi

Şımardım ki o biçim:)))

Bugün benim doğumgünüm... hiç kutlama havasında değildim nedense. aslında istanbula geldiğimden beri kutlamak gelmiyor içimden. ya da ilk sene kıçımda patladığı için kutlama heyecanım bir daha yeltenmedim asla. istanbulla doğumgünü kutlayabilecek kadar kaynaşmadık daha. ne o ne ben o kadar kabul etmedik birbirimizi.
neyse işte bu ruh haliyle karşılıyorum 2 senedir doğumgünümü. bu sene de pek farklı olmadı. amaaan, sıradan bir gün modunda idim başından beri. sonra daha saat geceyarısını vurduğunda tlf çalmaya başladı. aslında kutlamalar cumartesiden başlamıştı ama tek tük. derken telefonuma birbiri ardına mesaj düşmeye başladı. sabah uyandığımda facebookdaki kutlama mesajları ardı ardına dizilmeye başlamıştı. gün boyu telefonum susmadı. birbiri ardına güzel, sıcak, mutlu mesajlarla kah güldüm kah ağladım resmen.
insanın sevildiğini hissetmesi kadar güzel birşey var mı...
gün ilerledikçe bir mutlu oldum, bir şımardım. birbirinden güzel çiçekler, kekler:))))
...
bu arada aslında birkaç gündür komik şeyler de olmuyor değil. mesela artık kalabalık bir ortamda çalıştığım için rahat rahat çığırarak telefonda konuşamıyorum. dolayısıyla herkese maymun oldum. eline fırsat geçen özellikle 1-2 şahıs (onlar kendini bilir, bkz hülya selim vs) habire tlf edip keh keh eğleniyor. hatta selim bana kübik insanı lakabı bile taktı yani...
ha bir de bugün gelen çiçeklerden birinde isim olarak "Aylin" yazıyor. iyi de hangi aylin acep diyerek bir müddet oyalandım. sonra bir tanesine "o sen misin" diye msg attım. yuvarlak cevap geldi. sonuçta ben once o sandım, sonra kendisi itiraf etti meğer değilmiş. ben de gönderdiği çiçeğe tşk falan etmiş oldum. bu arada asıl sahibi de benden ses çıkmadı diye meraklanmış falan. ona da ayri bir güldüm:)
iki haftadır gelen çiçekler neticesinde ofis bayram yeri gibi. süper güzel kokuyor birincisi, görüntü de cabası. ofisdekiler bugünkü tlf ve çiçek trafiğini de hala işe başlamamın uzantısı sanmışlar. sonuçta doğumgünüm olduğunu öğrenince onlar da kutladı. ofisde çok şımarmadım. biraz böyle ağırdan sevindim falan:DDD
ya özledim yazmayı. iş yerinde bloklu olması çok acı oldu beee!!!

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Bir kez de buradan mutlu yıllar kübik insanı! Hehehe:)
Seviyos seni. Ama ben ofis"t"e yazsan daha çok severim:)) Evet, biraz gıcığım!

Adsız dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun Selen :)

Engin