Sayfalar

1 Eylül 2006 Cuma

Devam eden bir kasvet var...

Havadan midir bilmem ama dun baslayan sıkıntı ve kasvetim bugun de devam ediyor. Gerçi zaten ben bir bunaldim mi etkisi 2-3 gunden once gecmez. ya kendi kendime gomulup bekliycem sonra topraktan cikiveren filizler gibi normal hayata donucem ya da ekstrem bir olay olacak beni mutlu eden ki erkenden cikivereyim. tabi bu arada da kuskun, alingan, sessiz modumda goturucem yasami o birkac gun. bir kozam olsa diyorum boyle gunlerde, soyle icine kapaniversem de etrafla tamamen iliskim kesilse...

neyse, bu arada baktim da hindistan cevizleri henuz beni listelerine almaya layik bulmamislar. sanki kendileri hergun yaziyor da:DDD neyse napalim, biz de kaderimize razi oluruz:D sanki cok umurumdu:PpP benim de gunum gelir elbet:)

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Hindistan Cevizleri listesine girmek için biz kaç gün boyunca test sürüşünden geçtik, adil'den ne fırçalar yedik biliyo musun ki sen...
daha dur bakalim!!!

hehe:)