Sayfalar

13 Eylül 2006 Çarşamba

KÜSTÜÜÜÜÜM:((((((

Böööggghhhh, az once gayet hayal kırıklığı yaratan bir haber aldım. aslında daha önce almıştım da inanmamıştım. Haber ne mi?
















Simdi, gecen sene atv'de salak ötesi bir dizi vardı. Adı "aşk oyunu". Diziye salak dediğime bakmayın, ben bu diziyi seyretmekten çok zevk alıyordum. Aslına bakarsanız geyiğin allahıydı dizi. klasik zengin erkek, fakir kız hikayesi, bir turlu birleşemezler ve daha bir sürü dal budak. ama komik karakterler, guzel ve yakışıklı oyuncular vs derken dizi benim açımdan eğlenceli bir hal almıştı. Hatta iş yerindeki arkadaşlarımdan biri de seyreder olunca biz olayı abartmıştık. ben 32 o 45 yaşında, Keremcem aşağı Keremcem yukarı dolanıp duruyorduk. Çarşamba akşamı fazla mesai olmazdı bizim için çunku dizimiz vardı. Çarşamba akşamları dışarı çıkmazdım çunku dizim vardı. Kendi kendimize Keremcem konserine gidip yaş ortalamasını artırma fantazileri bile yapardık (aslında hala yapıyoruz, bi gelsin kesin gitcem. valla sarkilari cok guzel, kendi pek bir efendi. yasi da uygun olsa alacaktim kesin:P neyse fazla dağıtmayalım). nerde kalmıştık? evet dizide.. dedim ya dizi eglenceliydi. Gerci hikayeyi uzattıkça uzattılar ve tadı kaçmaya başlamıştı ama simdi nasıl bir saçmalık türetebilirler, bir sonraki adım ne olur tahmin oyunları sayesinde ben izlemeye devam ediyordum. Bu dizide, diğer 13,612 dizide olduğu gibi sezon finalini Ekin'in (asıl kız) ameliyattan çıkmasıyla sezon finali yapmıştı. Yeni sezonda daha nasıl uzatabilirler senaryolarım hazırdı. Bu kez Sarp (asıl oğlan) kanser olabilirdi ya da biri homoseksuel olduguna karar verebilirdi... Ama olmadı. Dizinin başrol oyuncusu Keremcem sitesinde anlattığı bazı gerekçelerle diziden ayrılmış. Şimdi baktım, yeni hikaye fazla zorlama olmuş. Gecen sezonun hatırına bir göz atıcam ama benim dizi keyfim de bu şekilde sona ermiş oldu. çok dertliyim çoook... simdi ben kimle dizi geyiği yapıp insanların "inanmıyorum" bakışları altında dizimin savunmasını yapıcam. ühühühü, kendimi elinden oyuncagı alınmış cocuk gibi hissediyorum!

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Yapicam bi Keremcem konseri inadina;
gelip de kafana "I love you Keremcem" bandi takip en önde olamzsan sorarım ama...
bu işler hep Depeche Mode konserleriyle olmuyor efenim:)

Selena dedi ki...

yap, bandi takmayan en adi:)