Sayfalar

28 Aralık 2009 Pazartesi

Gerginlik

Sabah işle ilgili bir gerildim, resmen mideme ağrı girdi. Hazırladığımız bir rapor vardı, 1-2 gözden kaçırdığım nokta olmuş. Sonucu çok değiştirmese de rakamlar revize edilecek ve varsayımlarda tutarsızlık olmuş. Resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Hem hata yaptığım için hem de altına imza atanların sorumluluğu işte. resmen mideme vurdu. İlk defa böyle bişey yaşıyorum. Şimdi bir yandan yaptığım hatayı düzeltmeye çalışıyorum bir yandan mide ağrısından kıvranıyorum:((
Akşam da apartman toplantısı var. Bakalım benim ve alt katın ev sahibi gelecek mi? keşke adamın telefonunu silmeseymişim. Bazen çok salakça hareket edebiliyorum... Höfff... al sana çifte dert...

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Geçecek gidecek akşama... Mideni ağrıtmaya değer mi? Düzeltebileceğin geçici şeyler için üzülme yavvv.

SUP

Selena dedi ki...

öyle de işte insan kötü oluyor. imaj da sarsılıyor vs:(
neyse düzeltebildiğimce düzelttim artık.. gerisi allah kerim:)