Sayfalar

10 Aralık 2009 Perşembe

Yav bi içim sıkıldı dedim, hem burdan hem face'den çok tepki geldi, ben de kıştladım sıkıntıyı:)))) Amaaan dedim ben de, sıkıldığına değer mi şu hayat, boşver, önüne bak:)
İki gündür bizim komşu da sakin, bağırıp çağırmıyor. Dün eve gidince ev sahibini arayıp durumu anlattım. Adam sağolsun ilgileneceğini söyledi, biraz daha rahatladım.
Bu arada bizim apartmanın eğlencesi bolmuş aslında. Benim delinin altında da özürlü bir kızcağız var, o da bağırır ama sesi bana az geliyor, zararsızdır. Sonra bir teyze var sokaktaki tüm kedileri besleyen. Görseniz bizim apartmanın civarındaki kediler yakında koyun formatına gelecekler. Meğer bu teyzemin evinde de 16 kadar kedisi varmış!!! Apartmanın o tarafındakiler de kedilerin ciyaklamasına uyuyamazmış:))) Eğlenceli apartmanız vesselam:)

5 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

sanki sen çok normalsin!
her hafta evinden kadınlı erkekli başka başka insanlar çıkıyor, hatırlatırım!!:)

Selena dedi ki...

hahhahaha, sen beni güldürdün...:)))

Bezen Hindistan dedi ki...

senlikli apartmanmis valla. siz uyuyamayanlar biraraya gelin:) eskiden bizim isyerinde calisan bi hatunun da evinde 15 adet kedi vardi. hatun bi garipti zaten, alakali midir kedi sayisiyla bilemiyorum.

seliiiimmm nerde benim imzali kitabiiimmm (unuttum sandin di mi heheeee)

Selim Karakaya dedi ki...

bezenim, canım, çatalkaram, of puf...
acaba blogun takipçileri arasında yakın zamanda USA ziyareti yapacak kimse var mıdır ki? bi işim var da:)

Bezen Hindistan dedi ki...

selimcim, simdi senin bloga da yorum biraktim. vardir gelecek olan, hatta haftaya geliyorlar. konusalim.