Sayfalar

23 Aralık 2009 Çarşamba

Hemen!!!

Farkettim ki hayatımda bişey olacağı zaman hemen olsun istiyorum. Ne olduğu hiç önemli değil, hemen olsun. Acıktım mı, hemen yemek yiyeyim; beğendim mi, hemen alayım; istedim mi, hemen elde edeyim:) zaman kaybetmeye, beklemeye aslında sabretmeye hiç tahammülüm yok. Hemen olsun hemen, şimdi... Belki de yaşadığım hayal kırıklıklarının çokluğu ve derecesi de bundan kaynaklanıyor... belki çok düşünmeden atladığım, hemen olsun istediğim için... hemen, şimdi:))) burcumdan mıdır nedir:)))

2 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

ben akrebim selenim, ve de çook sabırsızdım.. 1,5 aydır derviş misali oldum, görsen inanmazsın.
take it easy modundayım artık. boşverrr..
hakkaten de sabırsızlığın sonunda sıkılan, strese giren bendim. kaldı ki çevremi de kasıyormuşum boşuna.
tabi kolay değil, ama yavaş yavaş..

Selena dedi ki...

:))) umut varsa sorun yok... ama hemen olsun:PpP