Sayfalar

13 Ağustos 2010 Cuma

Ayvalık yolcusu kalmaya

Baktım bu yaz denize hasret geçecek, Kaş hayalim de transfer maliyetiyle patladı, bari dedim haftasonunu değerlendirelim ve Ayvalık'a dalışa gidelim. Daha doğrusu giden gruba takılayım. Ayvalık'a daha önce hiç gitmemişim, 5-6 yıldır da dalmamışım. o zaman yeni bir tecrübe olacak gibi bana.
Akşam çıkardım dalış malzemelerimi, maske, eldiven, skin vs. ne zamandır çantasında melül melül yatıyordu garibanlar. dedim hadi artık gün yüzü görme zamanınız geldi. Paketledim bavulumu (şaka değil, 1 gece için koca bavul oldu, anlamadım nasıl o kadar büyüdü).
Dün akşam bir de PS oynama alıştırması yaptım. Elimde kağıt kalem, komutları yazıyom vs. sanki ders çalışıyorum!!! birileri ile dövüşüyoruz ama ne yaptığım konusunda hiçbir fikrim yok. ben salak salak denk gelen her tuşa basıyorum sadece. genelde diğerleri bitiriyor işi:))) odur budur derken 12 oldu gene erken. ben de zıbarıp yattım işte:)

0 yorum: