Sayfalar

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Haftasonu nereye kaçtı?

Oy Allahım nasıl bir haftasonuydu. Son derece keyifli ama bir o kadar da yorucu... Dilekler geldi cuma sabah. ben mesaideyken onlar bilimum işlerini halletmeye çalıştılar. akşam meydan'da buluşup yemek yedik. Ben çok sevdim o meydanı. Ferah bir yer.
Cts koşturmaca 9 gibi başladı. Bizimkilerin bilimum doktor işi vardı. Akşam 5'e kadar falan bu işlerle uğraştık. Onlar bittiğinde ise kendimizi sokaklara vurduk. Cts akşam caddeyi arşınladık. ardından yemek vs derken eve 11 gibi falan geldik sanırım. Güya kitap okuyacaktım ama resmen sızmışım.
pazar da mesai 9 gibi başladı. Rumelide kahvaltı sonrası (hangi ramazan?) kapalı çarşıya gittik. ancak pazarları gerçekten kapalıymış:) e biz de mısır çarşısında baharat koklayıp tekrar geldiğimiz yöne, ancak bu sefer istinye parka uzadık. bu arada dileklerin seyahatinin en keyifli kısmı yolları biliyor olmaları ve arabayı tolganın kullanması. kendimi misafir modunda hissedip resmen koltuğa kurulup geziyom onlarla:) istinyeyi de tavaf ettikten sonra benim tüm itiraz ve surat sallamama rağmen dilek nuh dedi peygamber demedi ve bir arkadaşlarına yemeğe gittik. muhabbet keyifliydi ama yorgunluktan bayılmak üzereydim. netekim eve geldiğimizde 12'yi geçiyordu ve daha onlar bavul toplarken ben sızıverdim.
ha bu arada dün akşam iftar saati boğaz köprüsü bomboştu! ben hiç böylesini görmemiştim. bütün yollar yemyeşildi ibb'de. Allah ramazandan razı olsun;)

0 yorum: