Sayfalar

5 Ağustos 2010 Perşembe

Başlıksız

Biliyorum geyik şeyler bunlar. hayatım, yazdıklarım... boş şeylerden bahsediyorum genelde. aslında kendi hayatımı anlattığıma göre sanırım boş bir hayatım var. anlamsız geliyor bazen. şey gibi: sabah kalktım, kahvaltı yaptım. kahvaltıda peynir ve ekmek yedim. domates kalmamıştı hıyar dildim:P
arada yazdığım duygu düşünce yazılarını kasdederek "içeriği olan" demişti biri... diğerleri boş:)
belki boş, belki manasız... ama sanırım paylaşmayı seviyorum. konuşmayı anlatmayı hep çok sevdim, yüzyüze anlatamadıklarımı buraya yazıyorum işte. hem unutmuyorum hem de uzaklara ulaşıyorum...
birkaç gündür gidip geliyorum. yazdıklarım ya da yazacaklarım manasız geliyor... boş diyorum, bunu mu yazıcam. ama bazen yazmaktan mutlu oluyorum. eğlenmek benim amacım aslında. çünkü ben başıma gelenlerle ya da yaşadıklarımla eğlenmeyi seviyorum. kendimle dalga geçmeyi, hayatla eğlenmeyi seviyorum.
neden bu kadar ciddiye almalı ki hayatı? hepimiz geçici değil miyiz zaten dünyada. kimin ne zaman gideceğini kim biliyor ki. annem kullanmaya kıyamazdı bazı eşyaları, sefasını kaltağın teki çekti. Tadını almak lazım yaşamın, ertelememek lazım zevkleri de tasaları da. yaşadığım şey komikse gülmeli, acıklıysa ağlamalı. elalem ne düşünür diye kasmadan kasılmadan duyguları dolu dolu yaşamalı. sonuçta aklımızda sadece birlikte geçirdiğimiz güzel dakikalar kalıyor... gerisi boş...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatı gereğinden fazla ciddiye almaya başladığında birden sille tokat girişmeye başlıyor selenim, tecrübeyle sabit! o yüzden sen en zoru yapıp, -herşeye rağmen- dalga geçmeye çalışıyorsun.
kimse bilmez için yanar bilmemkaç derece, bilinmesine de gerek yoktur zaten, boşver. sen içinden geldiği gibi devam et, biz seni "laylaylom"ken de, "ofpuf"ken de seviyoruz...
bir dost (kaşarlı tost!)

Bezen Hindistan dedi ki...

ssstt anlamam bos mos, okuyoz biz, seviniyoz arkadasimizdan haber aliyoz diye, takilma bunlara yaz bakiim. yazamiyor olabilirim ama cok guzel okurum:) tadini almak lazim hakkaten yasamin, update et bakiim o cv'yi cabuk. bilgeeee, sen de diger yandan ittir de gelsin bu hatun artik buraya.
arkadasimi isterem:)))