Sayfalar

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Kürkçü dükkanı

Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıymış. Ben de döndüm dükkana. Bedenen döndüm ama ruhen atlas okyanusunda kaybolmuş durumdayım.
Sabah bir stres çarpanı ile güne merhaba dedik. Buna rağmen kafamı toparlayıp gaza basamadım bütün gün. Ana iş yerine yan yollardakilere el atabildim anca. Şimdi kendimi toparlayıp kolları sıvamam lazım. Tatil dönüşü, hele de bu kadar uzaktan... şok dalgası gibi oldu imanıma...
akşam 22.30 gibi yattım yatağıma. 2 gibi bir gözümü açtım, korktum önce "aha da jet lag" diye, ama baktım uykum var hemen dönüp uyumaya devam ettim. aynı olay birkaç kere daha tekrarlandı ama yine de uyumaya devam edebildim. sonra saat çaldı. tamam kalkıyorum dedikten 1 saat sonra fırladım yataktan. ama bu sayede sanırım jet lag korktuğum gibi çarpmadı bugün beni. biraz sersemledim şu saat itibariyle ama genel durumum gayet iyi. 1-2 güne bişeyciğim kalmaz, geçmişe gömerim kendilerini:)

0 yorum: