Sayfalar

9 Kasım 2010 Salı

Battı balık artık nasıl çıkar bilinmez!

Haftasonu kendimi kaybettim hükümsüzdür... keşke beraberinde cüzdanımı da kaybetmeseydim. yok gerçekten kaybetmedim, manen:P
Önce bilimum görüşmede / toplantıda giyecek kıyafetim kalmadığından (aslında kıyafet çok da ben onların içine giremez oldum) kendime elbise almaya çıktım. genelde kabeden alışveriş yaparım ama bu kez değişiklik olsun, faik sönmeze gideyim dedim. caddedekinde beden bulamayınca kendimi ablamların oradaki avm'ye attım. bir elbise diye girip 2 elbise, 1 pantalon, 1 kazak alıp, tadilat için bırakıp çıktım (tadilat kısmı önemli, dikkatinizi çekerim, sonra açıklıycam). İndirim mi? o ne ola ki?
ah ulan batıyorum vs derken pazar günü kendimi kızıldeniz öncesi dalış bilgisayarı, palet, şnorkel vs alırken buldum. oooh, ekstreye onlar da eklendi.
sonra saçlarımı 2 ay içinde muhtemelen 6. kez boyattım. anacım bu kızıl çok masraflı bir renkmiş. yeminle boya parası vermekten imanım gevredi. ama olsun, onu da ödedim.
sonra tadilattaki elbiseleri almak için gelip o arada bir de etek ceket atınca çantaya tam oldu. nasılsa kartla alıyorum, sonra başkası ödüyor:)
tabi bir de o koca paketlerle teee bakırköyden eve dönmem gerekti. biraz zorlandım ama taksiler sağolsun, bu acımı da onlar hafifletti:)
saat geceyarısını geçti, ben hala ofisteyim. rapor yetiştirmeye çalışıyoruz. gözlerim kapanıyor. uykum var, sabah erken kalkıcam. imdat!

0 yorum: