Sayfalar

30 Ağustos 2007 Perşembe

30 Agustos'un ardindan

Basliga bakip da bayramla ilgili bisey yazacagimi sanmayin. Tatil olmasi haricinde bayram olayini nerdeyse ruhum duymadi. Ustelik bugun istedigim kadar uyuyacagim diye kendimi kosullandirmama ragmen 6:45 itibari ile uyanmayi basardim. Ama uyumaya o kadar israrliydim ki saat 10:30 olana kadar defalarca gozumu acip saati kontrol edip yatakta debelenmeye devam ettim. Sonra artik pes edip kalktim.
Aksamdan cogu seyi hazirladigim icin sabah geriye kalanlari toplamak ve kisiri yapmak fazla zamanimi almadi. Hatta geri kalan zamanda puzzle'ima 2-3 parca yerlestirmek ve TV izlemek gibi isler bile yapmistim ki 3'e dogru Selim geldi. Pinar'in gelmesi ile sofraya oturduk sonra bi daha kalkamadik:) Gunun eglenceli gectigini dusunuyordum taa ki onlara Diyarbakir kahvesi yapmayi teklif edene kadar. Kabul etmeleri ile mutfaga gittik ve ben kahveyi pisirmek icin yardimlarini istedim. Pisirme kismindan hatirladigim birara gulmekten gozumden yas geldigi ve ocakla ilgilenmeyi kestigimiz icin kahvenin bunu firsat bilip kendini cezveden atisi... Suleyman amca (ya da kardes) bize bu kadar malzeme olacagini bilse telefon numarasini tarife yazar miydi acaba?
Neyse sonucta felekten kocaman ve cok eglenceli bir gun daha calmis olduk. Bunlardan bolca yapmak lazim:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

selen,
sen kesinlikle benim tanıdığım en iyi kısır yapan insansın, bunu buradan cümle aleme duyurmak istiyorum!!! (al başına belayı)
bir de tabi, daha önemlisi, süper bir ev sahibisin... teşekkür ederiz efenim...

(süleyman abiye hürmetler!!!)

Selena dedi ki...

:) sen böyle gazlamaya devam edersen ben sana daha ne kısırlar yaparım.

süleyman abi selam söyledi. bekliyormuş