Sayfalar

19 Ağustos 2007 Pazar

Coupling ve abur cubur

Ayse ile kac zamandir konustugumuz seyi bu haftasonu uygulamaya koyup kendimizi eve kapadik ve paso dvd seyrettik. E tabi dvd bos gitmez:)
Ayse couplingleri getirdi yaninda sarap, ben evdeki koleksiyonu serdim onumuze ve akliniza gelebilecek bilimum junk! Cumartesi saat 5 gibi basladik maratona. Once kisir ve yanina mercimek koftesi koyup 'The Holiday' le basladik. Ayse hic seyretmemis. Benimse mutlu kiz filmleri listemin ilk 10unda sayilabilir. Mutlu mutlu seyredik kendi kendimize mayistik. Sonra coupling 1. sezona gectik. Uzun zamandir bu kadar guldugumu hatirlamiyorum. Cok ama cok basarili bir dizi. Bir de bu kadar cok abur cuburu birarada yiyip bu kadar karistirdigimi. Bir noktada midem kendini imha edecek sandim. Sanirim saat 1 de gozlerimiz cakmak cakmak oldugunda uyku moduna gectik.
Pazar cok gec baslamadi. Ayse erkenden uyanmis ama benim ayilmam 9:30'u buldu. Kahvaltiyi hazirlayip 2. sezon coupling esliginde gune basladik. Aslinda ikimiz de defalarca seyretmistik ama her seferinde komik gelmeye devam ediyor. Neyse diziye aksamdan kalan abur cuburlarla devam ettik. 2. sezon bittikten sonra biraz TV ve muzik ardindan 'Addicted to Love' izledik. O da gayet hos bir filmdi. Ben yillaaar once izlemisim, detaylari unutmusum ama izlerken animsamak zor olmadi. Sonra bir baktik aksam saat 5 olmus. Ayse dehset icinde evden cikti ama ben 3. sezon ve kalanlarin son damlalari ile geceye devam ettim. Sonucta 3. sezonu da devirdim ve rahata erdim. Simdi bir yerlerden 4. sezon edinip izlemek lazim. Ama Jeff olmadan bu dizi ne kadar guzel olur bilemedim:)
Yarin gene is var. Haftasonu neden bu kadar hizli geciyor ki...

0 yorum: