Sayfalar

29 Ağustos 2007 Çarşamba

Balerina ciftir benim adiiim

Bugun bi hamaratlik yaptim kendim bile kendime hayran kaldim valla. Yarin malum 30 Agustos Zafer Bayrami. Milli bayram yani tatil. E tatil gunu evde tek basina oturmak sanimiza yakismaz. Selim ne zamandir yine kisir sayikliyordu. Ben de e hadi gelin dedim. Yarin Pinar'la bana gelecekler. Pinar da Selim'in arkadasi ama cok ortak yonumuz oldugu icin benim de ilk goruste kanim kaynadi ne yalan diyim.
Ne diyordum, ha evet yarin bana gelecekler ama ev dandini. Isteyken biraz karamsarliga kapilmistim nasil toparliycam diye ama eve gelip kollari sivadiktan sonra ben bile kendime hayret ettim. Bir yandan tatliyi hazirlarken diger yandan ortaligi toplayip silip supurdum. Hatta uzuun zamandir girmedigim detaylara bile girdim ve 2.5 saatte hepsini bitirdim. Gerci hala toparlanmasi gereken yerler var ama onlari da yarina biraktim. Pili bir seferde bitirmenin manasi yok degil mi?:) Dolmalari da zaten isten gelirken yolda sarivermistim;)

0 yorum: