Sayfalar

15 Ağustos 2007 Çarşamba

Yine costum

Aksam Hulya'daydik. Yeni dairemden tayine giden Izzet icin veda yemegi gibi bir organizasyon yapalim diyerek Hulya evini bize acti. Ben gitmeden once oyle oturcaz, cay yaninda biseyler olacak felan saniyorum. Bir gittim ki hatun dokturmus. Kac cesit vardi sayamadim ama yediklerimden 4 cesit tatliya yer kalmamisti. Ha bu beni durdurdu mu, elbette hayir:)))

Muhabbet bekledigimden guzeldi. Once endustri muhendisleri cogunlugu kapsaminda ufak capli bir cekisme yasadik. Aslinda cok gereksizdi cunku herzamanki gibi ezici ustunlugumuz asikardi. Sonra bilimum hazine geyigi yaptik. Hele sonlara dogru Izzet'le aldik sazi ele basladik hazine hikayeleri anlatmaya. IMF anilari, sakalar, geyikler... O kadar cok gulmusum ki su anda yuzum agriyor. Yarin is olmasa muhabbet daha da uzardi aslinda ama is guc malum, uyumak lazim.

0 yorum: