Sayfalar

28 Ağustos 2007 Salı

Ya-ya-yaamur

İki gündür havada muhteşem bir yağmur kokusu var. Nasıl huzur verici. Hatta arada çok uzun olmasa da atıştırıveriyor. Dün akşam da öyle bir kandırdı bizi. Tam Armada'dan çıktık, nasıl yürüyesim var, ve fakat daha 15-20 metre gitmemiştik ki iri damlalar düşmeye başladı. Biz de taksiye yöneldik. Tabi ki de yağmur hızlanmak yerine yavaşlayıp bizi sinir etti. Bugün de aynı şekilde evden çıktım ve ufak ufak atıştırdığını görüp arabaya yöneldim. Sonuç gene aynı. Ama Allahtan öğleden sonra birara indirdi de günlerdir çektiğimiz sancı son buldu. Gerçi hala İstanbuldaki gibi bir yağmurun özlemini çekiyoruz ama bu yağmur kokusu beni bir süre daha idare eder.

Aksam için de Bilge'yi kandırdım. Gidip puzzle'ima kaldığım yerden devam edicez. Gerçi kendisini puzzle canavarı olarak tanımladığı için ürkmüyor değilim ama bitirme işlemini hızlandırmak açısından olumlu bir adım olacak sanırım:)

0 yorum: