Sayfalar

15 Ekim 2007 Pazartesi

Halt etmişler!!!

Geçen hafta Ayşe ve Gökben'le yemeğe gittiğimizi yazmıştım. Yemekle ilgili yazmayı unuttuğum nokta benim bilgisayarımdaki wallpaper'ım hakkında yaptıkları yorumlardı. Resmi Burak'a öyle bir anlattılar ki biran ben bile "lan ne iğrenç resim koymuşum" diye düşünmekten kendimi alamadım.
Halbuki ne alaka! Beni yakinen tanıyanlar her sabah bilgisayarı açınca beni kimin karşıladığını tahmin ederler (ve hatta gece yatmadan ve sabah uyanınca:):) Tabi ki Dave:) Resimde aşağıda görüldüğü üzere yeni albümünün tanıtımı için bir radyo programında çekilmiş ve bence son derece güzel bir foto... Yok ekranın ortasında kocaman bir burun varmışmış da şöyleymiş de böyleymiş...
Ya bu resmin ve içindekinin ne kusuru var yaaa, yerim ben onu:)

Gene baktım şimdi, valla da yakışıklı billa da yakışıklı... Hem ondan daha güzel sesi olan başka biri var mı?
Hıh!

0 yorum: