Sayfalar

7 Ekim 2007 Pazar

Yüzsüzlüğün de bu kadarı

Geçtiğimiz çarşamba güya yine Tavacı Recep Usta yapıcaz. Hani geçen seferden kaburga aklımda kaldı ya, hemen milleti de ayarttım. Ama sanki ayartma işini başkası yapmış gibi ben telefon etmeyi unutunca tabiki yer bulamadık:( Kös kös programı bu haftaya öteledik. Ancak o sırada öğrendim ki Selim'ler erken davranıp rez. yaptırmış. Yemekte olara katılamayacaktım ama yemek sonrası kahve için sözleştik.
Ama şimdi adam Recep Usta'dan eli boş çıkar mı??? Dedim ki "ister paket yaptır,ister cebine sakla, naparsan yap ama bana mutlaka irmik tatlısı getir". Selim ben yapamam dedikçe ben ısrar ettim. Bilimum taktik verdim ama o yine de böyle birşey yapamayacağını söyleyince de Pınar'a söylemesini söyledim. Gene de yapamam dedi ve gitti:(
Neyse akşam yemekten çıkarken beni aradılar. Kıyamamış gene tüm yüzsüzlüğü ele alıp istemiş valla. Adamlar da paket yapmışlar. Starbucks'a nasıl uçtum bilemiyorum:)) Öyle bir keyifle yemişim ki irmiği, kahvenin falan esamesi okunmadı:DDD
Bir de biz ordayken bir kampanya ile aklımızı çelip bize kupa sattılar. Çok lazımdı ya:DDDD

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

yahu sen iste biz sana tencereyi olduğu gibi getirelim, lafı mı olur:)

ayrıca, kupa işi çok mantıklıydı bence, hiç de kandırılmadık!