Sayfalar

15 Temmuz 2010 Perşembe

Aaaah ah bir zamanlar gençmişim:)

Yıl 2005...
Saltuk'un mezuniyeti. Ben de IMF kursu için DC'deydim, kurs bitimi nasıl becerdimse 2 hafta izin alıp kısa bir tur yapmıştım. Önce Irvine'da arkadaş ziyareti, sonra Chicago'da Özlem ve Saltuk'la geziş. Nasıl kötü zamanladımsa tam Saltuk'un final zamanı, garibim ders çalışmaya çalışırken Özlem de beni gezdiriyor. Şehir muhteşem... Sanırım lale'ye orda aşık olmuştum. bir de chicago'nun deep dish pizzası... Gökdelen manzaraları, suburbler vs...
Şimdi fotoğraflara bakınca içim cız etti resmen. Gençmişiz ya o zaman... bir de daha zayıf olduğum dönemlerden birine denk gelmiş demek ki.
hey gidi günler...
5 sene sonra da bugünkü fotolara bakıp "gençmişiz be o zaman" diyeceğiz... yaşlanmak istemiyorum ben... yaşlanmadan ölsem...

0 yorum: