Sayfalar

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Yolculuk deyip gecmemek lazim

Dun uzuuun bir yolculuk neticesinde DC'ye ulastim. ama aslinda hedefe ulasmam cumledeki gibi kolay olmadi. sabah 6:15 sularinda havaalanina giderek basladim gune. once nereden check-in yapacagimiza karar veremedik. havaalani kalabalik mi kalabalik ve her gittigim counter baska birine yolluyor. neyse zar zor bir tanesini ikna ettim ancak sadece istanbul ucusuna check-in yapiyorlar, frankfurtta tekrar check-in yapmam lazim.
asil supriz bavul: 27 kilo:( alamayiz dediler, ben de birini digerinin icinden cikardim, biri bos 2 bavul yola cikti.
Ucak 45 dakika rotar yapinca Frankfurt ayagi biraz heyecanli oldu. once transite gittik ama ben birine check-in sorunca adam bana biseyler tarif etti. bir gittim ki beni ana girise gondermis. yani transit degil normal checkin yapmam lazim, alan cok kalabalik, kuyruk inanilmaz. Panikle ordaki gorevlilere gittim. ucusa 1 saat var ve ben orda kalmis durumdayim. once `cok gec kalmissiniz` falan dediler ama ben transitim vs deyince bana aciyip one aldilar. bu arada counterdaki abiden azar isittim. neden transit deske gitmemisim. ne biliim beni buraya yolladilar dedim. neyse adam beni check etti ve `boardin 5 dakika once basladi, run` dedi. anam! hemen soz dinledim, kostum, 2 guvenlik gectim ve zar zor ucaga yetistim.
yolculuk 8.5 saat. 2 film ve 3 saat kadar uyku sikistirdim yola. asil eglence DCye inince basladi. uzuuun pasaport kontrolu sirasindan sonra gelis sebebimi vs anlattim. gerci benim cevaplar tek kelimelik. neden burdasin `visit`. kimi? friends. sonra nedense UCI da okudum dedim ama verdigim adres falls church (ozgurun). adam soyle bir bakti. dedim birkac gun burda kalicam vs. neyse sonucta elimdeki forma fosforlu kalemle koca bir B yapip beni yolladi. gittim, bavulu aldim. icimde bir kusku `lan fistiklar, kayisi vs sorun olacak mi acep`. ancak sorun onlarda degildi. ben tam cikisa yoneldim ki son gorevli beni `B` yazan bolmeye yonlendirdi. `kabulun yeniden gozden gecirelecegi birim` meger onceki abiyi ikna edememisim, ekstra arastirma istemiz dangoz. haydaaa!!! en az yarim saat bekledim orda. bir de dedim simdi beni geri donderirlermis!!! neyse ben gayet sakin kitap vs okudum. sonra sira bana geldi. bu sefer basladim detayli aciklamalara: `ben turk hazinesinde calisiyordum, arkadaslarim burda elcilikte ve IMF de, onlari ziyaret edicem. sonra irvine a gidicem vs` tutustum ya, aklima gelen her detay verildi. neyse bu sefer ikna oldular da gecirdiler beni. ben findik fistiktan korkarken adamlar beni sokmayacakti resmen!!!
bir ciktim yazik Ayse ve Wayne agac olmus. dedim az kaldi gelemiyordum:)
simdi tatilin ilk gunu bitti. Bugun ayse ile ilk alisveris siftahimi yaptim. yarin outlet cilginligi:)))

0 yorum: