Sayfalar

20 Temmuz 2010 Salı

Potomac mills

Bugun DC'nin tarihi yerlerinden potomac mills'i ziyaret ettik. Benim icin ozel bir degeri olan bu yere gitme planlarini zaten ne zamandir yapiyordum. allahim o ne ihtisam, o ne guzellik. giriste durdugumuz 3 dakikalik saygi durusunu muteakip kutsal topraklarinda dolanmaya basladik. Mazallah mekan oyle buyuk ki ancak 5te 1ini tavaf edebildik. Ilk durak gizemli victoria'nin evi oldu. kendisinin gizemini cozemedik ama yaklastik. sonra halasi Ann teyzeye ugradik. onun da elini opup hayir duasini aldiktan sonra Muz cumhuriyetinin elcisine selam ettik. o sirada tommygil cagirinca ben bi bakip ciktim. araya sikistirdigimiz yemek molasindan sonra ben nikeda 2 sut attim, nordstromda degisik nolumleri tavaf ettik ve artik ayaklarimiza kara sular inme modundaydik. yine de trafige kalmamak icin 5 gibi donus yoluna girdigimizde ben hala onunden gectigimiz her birime acinakli gozlerle bakiyor ve lan burda kimbilir ne hazineler vardir diye dusunuyordum:)
merak edenlere: yarin Bilgeye geciyorum. biraz da sehirde takilma zamani geldi.

0 yorum: