Sayfalar

3 Temmuz 2010 Cumartesi

Mutlu sürprizler devam ederken...

Bugün başladığında gayet sıradandı. Dün akşamki ufak kaçamak sayesinde 2 gibi yatınca 11 gibi kalktım. saat 13:15 de diyetisyen randevum vardı. evet, şu aldığım kiloları versem diyorum. yarım gibi çıktım evden, yürüyerek gittim hastaneye, şöyle kafama göre bir diyet yazdırdım. ardından çıkıp biraz caddede dolandım, alışveriş yaptım vs. Sıcak beynime vurunca 4 gibi eve döndüm. O sırada tlf çaldı. Arayan Selim, napıyorsun vs dedi. Ben de 1-2 işimi bitirdim, acıktım ne yesem diyorum, nereye gitsek falan dedi. Nasıl yani İstanbul'da mısın oldum. Gerçekten burdaymış ve bana 5 dakika mesafedeymiş. Öyle sevindim ki anlatamam. Çocuk gibi hoplaya zıplaya tekrar giyindim üzerimi, fırladım, seke seke gittim yanına. Ne yapsak nere gitsek derken rotayı IKEA ya çevirip komik komik alışveriş yaptık. Ardından bişeyler içelim dedik. Önce bira dedi ama yola gideceği için hayatta olmaz yaptım. Sana ancak kahve içiririm. Bir yandan isteğine olmaz dedim diye huzursuzum ama diğer yandan da gece yola gidecek diye huzursuzum. Allahtan çok uzatmadı, peki dedi, caddebostan starbucksa gidip kahve içtik. Benim klasik çenem düştü yine. Bıdı bıdı şişirdim kafasını. Ama o sordu, ben napayım. Gerçi o 1 sordu ben 1000 anlattım ama olsun:) ordan burdan geçmişten gelecekten. Klasik muhabbetlerimiz işte. 9 gibi de mızlanarak ayrıldık. O şimdi yolda, bense plansız ve pinek bir cumartesinin bu kadar keyifli geçmiş olmasından pek mutlu döndüm evime:)))

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Hehehe:) nasıl kandırdım seni ama! Sen bitanesin, sen 2000 anlat, biz yine sorarız:)