Sayfalar

5 Temmuz 2010 Pazartesi

hayırlısı...

Garip hissediyorum kendimi bu aralar. bir huzursuzluk var içimde. herşeyden çabuk sıkılmaya ve kolay parlamaya başladım gene. bir nevi tatminsizlik de denebilir. saçma sapan bir ruh halindeyim resmen. dün ablamlardan çıkardım acısını. Gariplerim havuza girelim diye çağırdılar, ben de uçarak gittim ama sonra işler uzayınca benim asabiyet katsayısı yükseldi... sonuç ufak bir hezimet oldu.
içimde herşeye karşı bir isteksizlik var ya, hayırlısı bakalım...

6 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Diyet başladığından olmasın?:)))

MsPiggy dedi ki...

diyet??? ben de neyi unuttum diyorduuuum:))))

papilo dedi ki...

senin Ankaran gelmis ey dost!

MsPiggy dedi ki...

yok annem, daha değil. bi gidiim geliim ondan sonra ankaram da gelir, denizim de:)))

papilo dedi ki...

yolun acik ola Selenim, biz buradayiz nasilsa...

Chat Noir dedi ki...

yalnız değilsin. elime bir keleş alıp herkesi tarayasım var.