Sayfalar

14 Ekim 2010 Perşembe

Cupcake macerası

Dün akşam cupcake yapma kursuna gittim. Bizim burada coccolat diye bir yer var. pastacı/lezzet okulu denebilir. neyse işte kursu onlar verecekmiş. ben de atladım, Nalan'ı da kandırdım. kaydolduk biz kursa.
bu yemek kursları ne hoşmuş ya. armut piş ağzıma düş olayı. malzemeleri hazırlıyoruz, hoop bizde hazırlanmışı var:P girdik mutfağa, herşeyi ölçüp biçip hazırlamışlar. bize sadece sırasıyla koyup karıştırmak kalıyor. önce portakallı bilmemneli sonra brownie cupcakeler yaptık. (bu arada brownie yapmak çok kolaymış!)









kekler soğurken kremasını hazırladık. rengarenk kremalar. ben kırmızı isterken turuncu almışım. kırmızı yokmuş zaten. işte mavi, yeşil, pembe, sarı bilimum renklerde kremalar yapıldı. sonra da kekler süslendi. Cupcake işinin kek kısmı pek lezzetli de o üstündeki krema tamamen yağ. insanın midesi kalkıyor resmen. ne midesiz su amerikalılar. ben kek ve brownie'yi sade olarak tercih ederim. hatta süsleme azmiyle birkaç tanesine krema koydum ama yerken sıyırıp yemeyi tercih ediyorum. işte marifetlerim:)
...
Bu arada an önce patronla aramızda şöyle bir konuşma geçti:
- Akşam yaptığım cupcake'lerden size getirmedim çünkü muhtemelen 5 gün başınız ağrırdı.
- cupcake mi? senin aslında şöyle kereviz sapı kemirme kursu falan bulman lazım.
- hahahhahahahhahahah, bence de...

6 yorum:

Banu dedi ki...

Süper olmuş tatlım, beraber bi tükkan açalım senle :)))

MsPiggy dedi ki...

açalım, sen pişir, ben yardım eder ve yerim:))))

papilo dedi ki...

Mutfakta Selen consepti de süper olmuş, eline de ne yakışırmış...

Adsız dedi ki...

Çok güzel çıkmışsın fotoğraflarda...Sen cup cakele'lerden daha güzel görünüyorsun...

Sarp

MsPiggy dedi ki...

ah canım benim o senin gönül güzelliğin:) öperim:)

Chat Noir dedi ki...

renkler şahane görünüyor. sırf cupcake satacak bi tükkan açılabilir mesela. bak yok memlekette.