Sayfalar

18 Ekim 2010 Pazartesi

Kısmetim mi açıldı nedir?

Malum bir süredir iş arayışım devam ediyor. İş arıyorum derken tüm yaptığım eşe dosta ve HR şirketlerine cv göndermek. bu saatten sonra kalkıp da kariyerden iş bakıp insan kaynaklarına cv göndermek bizi bozar. ben de hem de daha kolay bir yöntem olduğu için böyle yaptım. cv'ler eylülün 2. yarısında gitmeye başladı. ancak hiç ses mes çıkmadı. Baktım neredeyse 2 ay olacak, dizginleri ele almak lazım diyerekten 1-2 kişiye daha mail vs atmaya başladım. derken bişeyler oldu ve peşpeşe alternatif kapıları açılmaya başladı. Önce bir adet HR şirketi aradı. Hem de Ankara'da bir pozisyon için. Pazartesi onlarla görüşmeye gittim. tam pts onlarla görüşmeye gitmeden önce başka bir HR şirketi aradı. Onlar da bir şirket için proje yöneticisi arıyormuş. e güzel, çarşamba da sizle görüşelim dedim. pts görüşme iyi geçti. bence uygun dediler, cumaya şirketle görüşüp size bildiricez. salı günü de ben iş ilişkisi içinde bulunduğumuz biriyle görüşmeye/danışmaya gittim. adam "hemen gel başla" dedi. ben ordan şaşkınlıkla ayrıldım. bu sabah da diğer şirketle görüştüm. onlar da yarın tekrar görüşmeye çağırdı. ben böyle salak modda kaldım.
hani hepsi de daha ilk görüşmelerin yapıldığı, henüz herhangi bir gelişme olmamış yerler ama birden 3 alternatif türeyince önümde kendimi iyi hissettim:)
Her sabah boynuma babamın kolyesini takıyorum ve bana uğur getirmesini dileyerek gidiyorum görüşmelere. umarım en hayırlısı olur:)))

0 yorum: