Sayfalar

16 Şubat 2011 Çarşamba

vize çilesi

Bu sabah  şu salak bulgaristan vizesi için düştüm yollara. şansıma köprü açıktı, randevudan 40 dakika kadar önce vardım hedefe. ancak kapı bir kalabalık, insanların adını okuyup alıyorlar vs. dedim nasılsa daha 40 dakika var, dikilmektense gidip kahvaltı yapayım. gittim orda bir kara fırın vardı, oturdum çay içtim. 10 dakika kala tekrar gittim. bu sefer randevum vardı deyince beni de içeri aldılar. içeri dediğim ilk kapının ardında başka bir sıra! üstelik orası da açık alan gibi bişey. bu soğukta bizi orada 45 dakika kadar beklettiler. güya randevulu çalışıyor dangozlar ama randevu falan hak getire. o soğukta tir tir bekliyorsun. neyse nihayet girdik içeri, verdik belgeleri. haftaya sonuçlanacak bakalım menfi mi müspet mi...
red ederlerse gıdım üzülmem de o kadar belge hazırladım ona yanarım valla.
zaten şu salaklar bir şengene geçseler... hayatta vize alıp gitmem bir daha...
kıl adamlar.

0 yorum: