Sayfalar

21 Eylül 2007 Cuma

52 toplar

Dün akşam benim sefil uzman yardımcısı Bilgegil'e iftara gittim. Annesi benim tee teşvik yıllarımdan servis arkadaşım olup kendilerini pek severim. Neyse akşam gittik, yazık Muzaffer Hanım bütün gün bilimum şey pişirip sofrayı donatmış. Biz de iftar saatine anca yetişince hemen sofraya kurulduk. Abartılı yemek sonrası Bilge'nin ablası telefon etti. Muzaffer Hanım beni koparan cümleyi orda kurdu: "Bilge'nin şube müdürü iftara davetlimiz!!!" ben orda bögghh'ürderken bir yandan da tıkınmaya devam ettim.
Neyse yemek sonrası çaylarımız eşliğinde geyiğimizi yaparken Bilge kendisine gündüz bahsetmiş olduğum 52 toplar oyununu göstermem için ısrar etti. Şimdi evde annesi var, ayıp olcak ama valla izin aldım. Hatta ne kadar insaflı davranayım diye kendisine de sordum ve ardından Bilge'nin dehşet bakışları içinde desteyi etrafa saçıp "topla bakalım" dedim. Malum oyunun adı üstünde "52 toplar". Bilge'nin suratındaki ifadeyi görmek gerekir. Ben gözümden yaşlar gelirken o zavallım kağıtları topladı (kıyamadım ben de yardım ettim ama):)))
Sonra Muzaffer Hanım ağzından balalr damlayarak bana fallar baktı:))) Gece boyu ordan burdan çen çen çene yaptık. Bi baktım balkabağı olmuşum! Muhabbet de tatlı ama yarın mesai var, eve gitmek de lazım. Sırıta sırıta ayrıldım ben de. Şimdi sıra falda çıkanların gerçek hayata yansımasını beklemekte:)))

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

aferin aferin. Başın göğe ermiştir umarım.

İmza: Sefil uzman yard.(şimdilik):)

Selim Karakaya dedi ki...

cok yaratıcı bi oyunmus!!!:)
aferin...