Sayfalar

25 Eylül 2007 Salı

Mide fesadı

Aaaaah! Ölüyoruuummm!!! İnsanlar nasıl mide fesadı geçirip çatlar çok iyi anlıyorum... Şöyle ki:
Bugun saat 11 sularında Selim cumartesinden içimizde kalan Tavacı Recep Usta iftarını yeniden gündeme getirdi. Ben de hayır diyemedim. Aynı şekilde Burak da 10 sn kadar düşünüp ok deyince organizasyonu yaptık. Bu sefer haftaiçi olduğundan yer de bulundu. Yalnız o saat itibariyle gözümün önünde uçuşan kebap ve irmik tatlısı sebebiyle günü çok zor geçirdim. Saat 4 bile olmamıştı ancak ben "açıım" nidaları atmaya başlamıştım. Saat 18:15 sularında işten çıkıp Burak'ı aldım ancak trafik gene çok kötü olduğu için ezan okunduğunda Recep Usta civarlarına ancak ulaşmıştık. Burak orda kıyağını geçip arabayı park ederken ben iftara koştum. Ama ne iftar... Önce mercimek çorbası ve yanında sıcacık pideler... Pide yemeyeyim onca güzel yemek varken diyorsun ama sana öyle bir bakıyor ki ister istemez elin gidiyor. Çorbanın üzerine mumbar, ekşili patlıcan dolması ve içli köfte. Restoran o kadar kalabalık ki Burak'ın ekstra dolma talebi üzüntüyle geri çeviriliyor, kalmamış. Bu arada biz salata ve ezmeyi kaşıklamaya devam ediyoruz. Ben birden midemde bir kasılma hissettim, çok mu hızlı yedim ne? ama daha ana yemeğe bile gelemedik. Sonra tava ile kaburga arasında tereddüt ediyoruz, galip gelen tava... Biraz sonra tava geliyor masaya. Aman da bu ne lezzetli şey derken irmik helvasına yer bırakmak gerektiğini düşünerek elimi zor çekiyorum tavadan. Bizimkiler kalanı birbirine ikram ede ede bitiriyor. En son gecenin fatihi geliyor masaya. Ustam kimi keser bu helva diyoruz, şef ordan patlatıyor, helvada sorun yok, bol helvamız. İkinci tabak birinciden torpilli geliyor. Mide dolalı asır olmuş zaten de gözümüz de nihayet doyuyor. Ben yerimden kaldıracak vinç bakınıyorum ama nafile. oflaya puflaya kalkıyoruz masadan. Eve kadar yürümek lazım şimdi ama arabayı ne yapıcaz. İyisimi gidip kahve içelim biz, hazmı kolaylaştırır. Burak 2. kıyağını çekip arabayı kullanıyor. Park edip Tunalı'da 2 turluyoruz sonra Gloria Jeans'e çıkıyoruz. Dolunay var bu akşam, manzara süper. Kahveler de bastırıyor mideyi ama hala herkeste memnun bir şikayet havası. Mide fesadı böyle bişey olsa gerek...

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

"helvada sıkıntı yok abla!":)
yahu, öyle güzel anlatmışsın ki, bugün tekrar gidelim desen olur yani, o derece:)

Anonymous dedi ki...

alçak şube müdürü hayın.

Hadi dün bütün gün Tavacı Recep'te yiyeceklerinden bahsedip oruçlarımızı mundar ettin.Akşam bir sürü nispet yaptın. Bari buraya yazmayaydın, ben artık iflah olmam :)

ne diyim afiyet olsun

Anonymous dedi ki...

bu arada o "mide fesatı" olmasın???
:)
Sel.

Selena dedi ki...

fesat'ın sonundaki "t" ekle yumuşayıp "d" oluyor. pis cahil!!!