Sayfalar

23 Eylül 2007 Pazar

Bir gun daha boyle gecti

Gene gitti haftasonunun yarisi. Nasil ve nereye gitti gene anlamadim. Dun aksam babamlarda kaldigim icin eve oglen gibi geldim. Plan guya Selim'lerle bulusup Cepa'ya gitmek ve ardindan iftar yapmak. Ama Selim ve ahalisi islerini bitiremeyince Cepa kismi rafa kalkti olay sadece iftara indirgendi. Ben de firsat bu firsat puzzle'i bitirdim. Bu oglen son parcayi da koydum. Simdi kendimi boslukta hissediyorum:(
Neyse ne diyordum. Evet Cepa es gecildi. Saat 5:30 sularinda bizimkilerin isi hala bitmedigi icin radyoya dogru yola ciktim. Orda bulusup Tavaci Recep Usta'ya gidicez. Ben zaten recep ustanin adini duydugum anda gozumun onunde irmik tatlilari dolanmaya basladi. Ancak radyoya gidince kotu haberi aldim. Meger gec kalmisiz ve Recep abimin yeri dolmus. Ve hatta Haci Arif vs.'de de yer kalmamis. Banu'ya (Cafe Mia) gidelim dendi. Once saatlerdir kurmus oldugum irmik tatlisinin hayali sebebiyle suratim asildiysa da Banu'nun muhtesem domates corbasi ile keyfim yerine geldi. Diyebilirim ki yedigim en guzel domates corbasi idi. Feslege koymus icine, cok guzel olmus. Neyse tayfa hemen hemen ayni. Selim, Pinar, Burak, ben sabit ilaveten Kemal ve Elif var. Muhabbet gene girla gitti. Corbayi muteakip bilimum yemeklerle parmaklarimizi da yedik. En son Burak'i tavuk kanatlarinin sosuna ekmek banarken gordum:)
Guya yemegin ardindan starbucks ve sinema yapicaz. Ancak muhabbet oyle sardi ki sinemayi iptal edip kahveyi de oteledik. Yine gulmekten yanaklarimiz agridi.
Saat 9'u gecmistik anca hareketlenip Arjantin starbucksa yollandik. Ben yolda Nuran Hanimlari gorunce Burak ve Selim'in dehset dolu bakislari arasinda arabayi yolun ortasinda durdurup arabadan atladim:) Deniz dunya tatlisi olmus, pek de ozlemisim. Ayakustu biraz konustuktan sonra starbucksa yolladik. Orda bu sefer Kemal'in incileri ile koptuk. Zamanin nasil gectigini anlamadan saati gene 11 yapmisiz. Yolumuz uzun diyerek dagildik.
Seviyom bu cocuklari:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

digerlerini bilmem ama benim senle pek aram yok!
hehe:)

Selena dedi ki...

sen kimsin ki?:PpP