Sayfalar

11 Eylül 2007 Salı

Artık evde otursam diyorum

Bir düşündüm ve son zamanlarda ben yine leyleği havada görme modunda - pardon yaa o seyahat için kullanılıyordu - aktif modda habire bişeyler yapıyorum. Aslında yine kendimi evde oturup uyuzluyor gibi düşünüyordum ama sanırım gün aşırı dışarda bişeyler yapmışım. Hele de mali olarak göçmüş olduğum bir dönemde pek iyi olmamış!!
Hatta dün akşama 2 ayrı aktivite sıkışturdım ya kendimi takdir ettim.
Önce saat 18:45 sularında Selim'le Cafe Mia'da buluştuk. Selim'in arkadaşının mekanı, yemekler de gayet leziz ve makul fiyatlı. Saat 20:30'a kadar onlarla takıldıktan sonra Özge ve Chang'le buluşmak üzere Bahçeli'ye kaydım. Güya kalabalık olcaktık ama ben ve Burak'tan başka gelebilen olmadı. Benim canıma minnet. Her zaman ki gibi bol bol konuştum. Chang'e öğrencilik anılarımızı, Özge'nin inekliğini vs anlattım. Özge tam itiraz edecek gibi olmuştu ki 1-2 noktada Chang "evet evet aynen" falan diyerek onaylayınca susmak durumunda kaldı. Ben gene çok eğlendim. Saat 10 sularında dağıldık. Ben güya babamlara gidecektim ama önce eve uğramam gerekti. Eve girmişken biraz pirates oynamadan çıkamadım. Sonuçta babamlara geceyarısını geçe gidebildim:D
Karar aldım bu hafta akşamları evde oturcam. Artık biraz yeğenle de ilgilenme vakti geldi.

0 yorum: